Een groots meerdaags event voor 1000 medewerkers die een positieve bijdraagt levert aan de veranderbeweging die ingezet is. In alles moet de match met de klant gevoeld en gezien worden. En, de emotie moet geraakt worden.
Geen probleem! Deze vraag was ons op de huid geschreven.
Achtergrond…
We kijken 10 jaar vooruit: de belangrijkste verandering ten opzichte van nu is meer menselijke maat. Betekent dat dat alles anders moet? Natuurlijk niet. Klanten kunnen ook nu op DUO rekenen zodat mensen een heel leven lang kunnen blijven leren en ontwikkelen. En daar mogen we best even bij stilstaan! Naast een stip aan de horizon is het van belang om het licht te laten schijnen op wat al goed gaat. Op het ‘Samen Steeds Beter’ Event ’ komen de eerste stappen die gezet zijn in de nieuwe koers samen en van hieruit worden ze doorontwikkeld. De pijlers uit de Stip particuliere klant: proactiviteit, maatwerk, continu verbeteren, overheidsbrede samenwerking en participatie, zullen als inhoudelijk fundament van het event dienen.